Dr. Fatum blogja

Hogy miről szól a blogom? Rólam...

Friss topikok

  • doomed: Akkor neked is olyan van, mint nekem:) (2010.01.11. 19:57) Dec. 30. - 2010. jan. 1.
  • Horsy: De kedves ^^ Még a legszorultabb helyzetbe is elolvasod milyen baromsággal zsibbasztom a népet =D.... (2010.01.10. 14:12) Január 9-10.
  • Horsy: "ÉS, ahogy írgérte Horsy, be is jött 7-re (az én órám szerint fél 8-ra," Másik időzónába élek XD E... (2010.01.09. 01:20) A téli szünet utáni első iskolai hét, kvázi Január 4-8
  • Horsy: Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött ... (2010.01.02. 23:01) Január 2.
  • yellowalien (törölt): sok sikert a sulihoz és az új évhez. :) (2010.01.02. 10:23) Költözködöm...

Linkblog

HTML

Január 2.

2010.01.02. 20:34 | Dr.Fatum | 1 komment

  Ma az volt, hogy tegnap este (azaz ma hajnalban) 3/4 2-kor [ez olyan, mint hogy: Sokáig Beethovet hallgattam... De azt mondta Schubert Mozartról, hogy... (hozzáteszem, Telemannról beszéltünk)], tehát elköszöntem Horsytól MSN-en, hogy most már feküdjünk le... Őőőő xD vagyis hogy menjünk aludni, mert álmos vagyok... Ekkor megjegyeztem, hogy normális, hogy a visítását hallom? xD
EZ az SMS- hangom Horsy előadásában (4:13-tól 4:33-ig hallgasd)
De tudtam, hogy csak képzelem, mert a telefonom előttem volt, és az nem visíthatott, Horsyt meg nem tudhattam, mert több, mint 66 km-re vagunk egymástól... xD

  Mikor lefeküdtem, már majdnem elaludtam, de hirtelen felugrodtam az ágyból, mivel majdnem megállt bennem az ütő... kaptam egy SMS-t... Horsytól... Ezzel az üzenettel, hogy Ilyen, mikor belevisítok az éjszakába... xD Ez nagyon kedves volt :) xD

  Ma felkeltem 11-kor, majd mikorra kikeverkőztem az ágyból meg felöltöztem, hirtelen ebéd lett. xD Aztán mondta anya, hog ymenjünk ki a piacra családostól levegőzni... De, mikor kimentünk a házból rájöttünk, hogy hideg van, ezért maradt az Interspár. Ekkor mondtam, hog yne oda menjünk, mert akarok venni egy határidőnaplót, mert új év van, és se naptáram, se haráridőnaplóm. xD Végül is, sikeres volt a vásárlás... Nem olyat vettem, amit szoktam, (A/5-ös-et), hanem egy pici hosszúkás heti bontásút... Ez olyan kompakt, és megtetszett, mert kicsi :) Meg kaptam egy utazótáskát, amit holnap :'( már ki is próbálok, mert megyek be a koleszbahaha... :'( Váááááááá...

  Meg gyakoroltam. Átnéztem a Bach Preludiumot, a Mendelssohn Preludiumot, meg a Boelmann Toccatát zongorán. Vagyis orgona hangszínen... Ahh...

  De akkor én nem szenvedtem anniyt mint, Horsy :) Nekem sem kottát nem kell másolnom, sem nádat nem kell használnom. xD

A bejegyzés trackback címe:

https://fatum.blog.hu/api/trackback/id/tr591640372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horsy 2010.01.02. 23:01:56

Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött az év, de nincs nyugtod tőlem XD Gondolkoztam, hogy most azért nem válaszolsz, mert szívinfarktust kaptál, vagy kikapcsolod estére a mobilt? XD És köszönöm empátiádat ^^ Vagyishátizé... hogy gondolsz rám ^^ (utolsó két sor). Megírom a maradék egy sort a kottából, utána bosszúból kigyakorlom.... =)
süti beállítások módosítása