Dr. Fatum blogja

Hogy miről szól a blogom? Rólam...

Friss topikok

  • doomed: Akkor neked is olyan van, mint nekem:) (2010.01.11. 19:57) Dec. 30. - 2010. jan. 1.
  • Horsy: De kedves ^^ Még a legszorultabb helyzetbe is elolvasod milyen baromsággal zsibbasztom a népet =D.... (2010.01.10. 14:12) Január 9-10.
  • Horsy: "ÉS, ahogy írgérte Horsy, be is jött 7-re (az én órám szerint fél 8-ra," Másik időzónába élek XD E... (2010.01.09. 01:20) A téli szünet utáni első iskolai hét, kvázi Január 4-8
  • Horsy: Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött ... (2010.01.02. 23:01) Január 2.
  • yellowalien (törölt): sok sikert a sulihoz és az új évhez. :) (2010.01.02. 10:23) Költözködöm...

Linkblog

HTML

Dec. 28

2009.12.28. 22:37 | Dr.Fatum | Szólj hozzá!

  A mai napom valamivel mozglmaabb volt, mind az elmúlt 2.
Reggel felkeltem (legalább is csörgött a telefonom), hogy menjek a zenesuliba gyakorolni (ez volt 8:45-kor), de még nem bírtam kikászálódni az ágyból, ezért sikerült elindulnom fél 10-kor...

  Gyakorolgattam 3/4 délig, majd hazaindultam (már éhesen), és töltöttkáposzta volt ebédre (milye meglepő), s majd anya mondta, hogy 1 kor indulunk dédihez, felrakni a terítőket, meg a falvédőket, amit kimosott... De jó... Utt voltunk nála 1.5 órát. Beszélgettünk, meg macskáztunk...

  De jönnünk kellett, mert 4-re meg jöttek nagyiék, "karácsonyozni", így előtte fél 3 körül elmentünk vásárolni... Ami lényeg, hogy jól bevásároltunk, és! végre valahára találtam orgonacipőt!!! Ez fantasztikus volt, mivel most nem kerestük. Jónak tűnt, volt méret, és megvettük... Remélem jó lesz...

  Hazaértünk, kipakoltunk, jöttek nagyiék. velük is beszélgettünk, s amikor már nem bírtam tovább, kértem anyától egy gyógyszert fejfájásra, (meret egész DU. fájt), és bejöttem a szobámba megnézni a Rémségek cirkuszát. Bár fájt a szemem is (reggel úgy keltem, hogy tök piros volt mindkettő, mostanra javult)... Majd (közben letöltöttem) Agatha Chrisite tegnap kiolvasott könyvét, a fogorvos székét filmben, és azt néztem immár közösen tesómmal... Jó volt végre mozizni egy kicsit. Some...

A bejegyzés trackback címe:

https://fatum.blog.hu/api/trackback/id/tr431629406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása