Dr. Fatum blogja

Hogy miről szól a blogom? Rólam...

Friss topikok

  • doomed: Akkor neked is olyan van, mint nekem:) (2010.01.11. 19:57) Dec. 30. - 2010. jan. 1.
  • Horsy: De kedves ^^ Még a legszorultabb helyzetbe is elolvasod milyen baromsággal zsibbasztom a népet =D.... (2010.01.10. 14:12) Január 9-10.
  • Horsy: "ÉS, ahogy írgérte Horsy, be is jött 7-re (az én órám szerint fél 8-ra," Másik időzónába élek XD E... (2010.01.09. 01:20) A téli szünet utáni első iskolai hét, kvázi Január 4-8
  • Horsy: Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött ... (2010.01.02. 23:01) Január 2.
  • yellowalien (törölt): sok sikert a sulihoz és az új évhez. :) (2010.01.02. 10:23) Költözködöm...

Linkblog

HTML

Dec. 26-27.

2009.12.27. 21:57 | Dr.Fatum | Szólj hozzá!

Dec. 26. Szombat

 

  Nos. A tegnapi napomban -úgymond- a tespedés áltt (vagy ült, vagy feküdt) a középontban. Konkrétan már megint nem csináltam semmit. Na jó. 10-re mentünk be Anyával, Apával, meg tesmmal Dédihez az otthonba. Nála voltunk 3/4-ed 12-ig. Beszélgettünk, végignéztünk egy nagycsomó régi fényképet, meg újságcikket, meg ilyeneket (már megint). De jó volt, és elvittük a karácsonyi ajándékát. (Többek közt megcsináltattünk neki egy nagycsomó fényképet--> :-) )

  Visszafelé lemostuk a kocsit. Vagyis apa lecsapatta az autómosóban a kocsit, mi meg hárman benn ültünk és csokit ettünk xD.

  Mikor hazaértünk, anya meg apa megsütötte a gombával töltött rántotthusit (ami még maradt), meg pucoltunk krumplee-t, és hasábkrumplee-t sütöttünk hozzá.
 

Amióta itthon vagyok, egyszerűen elképedek magamon. Rengeteget eszek! Most ez azért van, mert Karácsony volt, és ekkor mindig mindenki (kivéve tesóm) sokat eszik; esetleg azért, mert mindig ennyit eszem (ami idáig a koleszban, illetve a uliban sem tűnt fel, hogy a szokásosnál többet ennék); esetleg azért mert... Öregszem xD. Nem tudom... De kb 120 kilósan megyek vissza a suliba... Majd leülök az orgona elé, és "ráfolyok" xD- Jujj...

  A Napom további része evssel tölt. O.o
Meg gyakoroltam is valamit... (Manualitert ugye, mert pedálom nincs...)
Este pedig Horsyval mosónőztünk, meg ímélt írtunk egymásnak iWiWen, meg myVIPen...

Dec. 27. Vasárnap

 

  A mai nap ismét semmittevéssel telt. Rengeteget alszom mostanában is. Tegnap is úgy voltam vele, hogy most tök hamar, éjfélkor lefekszem, hogy holnap korábban tudjak kelni, ezért sikerült felkelnem 11-kor... xD

  Tehát: Reggeli... Apa hozott a péktől kiflit, meg volt itthon virsli, tehát teljesen kézenfekvő választás volt a hot dog.

  Fél 12 felé sikerült megreggeliznem a tesómmal, mire Apa kijelentette, hogy Ő éhes, úgyhogy berakja a szármát a sütőbe melegedni, meg megmelegíti a marhapörköltet, és főz hozzá tésztát... O.o
Dejó... Annyira éhes voltam... xD Ettem egy kis tésztát paprikáslével, meg savanyúsággal...

  A tölöttkáposzta lélekjelenléte azóta nem vonz, amióta szünet előtti héten a koleszban valami hasonló volt... Már a kinézete is ijesztő volt, hát még az íze... Azóta nem vonzódom a szármához...

  És mivel a délutom is a semmittevés, ergo a tespedéssel telt volna, így aktivizáltam magam, és úgy gondoltam, hogy belekezdek a 2. könyv alakú karácsonyi ajándékomba... (Agatha Christie: A fogorvos széke) Fél 7-kor fejeztem be az olvasást, de kiolvastam a könyvet... xD

  Majd leültem, átgondoltam a az utolsó 40 oldalt, és leültem gyakorolni. Meglepődtem, mert egész jól mentek a darabok... Mind a Bach e-moll preludium (a fúgát még nem néztem), meg a Boelmann Toccata is... A mendelssohnba még mindig nem mertem belenézni xD...O.o

  Nah, mostmár hogy így elfáradtam ebbe az aktív pihenésbe, elmegyek fürödni (Vasárnapi fürdés inklúdz: hajmosás, [ezáltal annak kifésülése], borotválkozás, usw). Ezt útálom. De muszály...Ahh...
 

  Most, meg írom a blogom, és mindjárt fellépek MöSöNö-re, boldogítani az evribádit! :-)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fatum.blog.hu/api/trackback/id/tr21627135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása