Dr. Fatum blogja

Hogy miről szól a blogom? Rólam...

Friss topikok

  • doomed: Akkor neked is olyan van, mint nekem:) (2010.01.11. 19:57) Dec. 30. - 2010. jan. 1.
  • Horsy: De kedves ^^ Még a legszorultabb helyzetbe is elolvasod milyen baromsággal zsibbasztom a népet =D.... (2010.01.10. 14:12) Január 9-10.
  • Horsy: "ÉS, ahogy írgérte Horsy, be is jött 7-re (az én órám szerint fél 8-ra," Másik időzónába élek XD E... (2010.01.09. 01:20) A téli szünet utáni első iskolai hét, kvázi Január 4-8
  • Horsy: Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött ... (2010.01.02. 23:01) Január 2.
  • yellowalien (törölt): sok sikert a sulihoz és az új évhez. :) (2010.01.02. 10:23) Költözködöm...

Linkblog

HTML

Dec. 30. - 2010. jan. 1.

2010.01.01. 15:13 | Dr.Fatum | 4 komment

  Először is: Boldog új évet!
Ezek után pedig folytatom élvezettel teli, fantasztikus napjaim leírását...xD

  Dec. 30. Szerda

  Ez a napom is fantasztikusan érdekes volt :-).
Reggel felkeltem fél 11 körül, majd apa mondja, hog ymegyünk mamáékhoz ebédelni, úgyhogy készülődjek. De anya nem jött, mert ezen a napon ügyeletet vállalt szegeden, ezért reggeltől benn volt kb. délután 3-ig.
Felöltöztem, meg a szokásos reggelni dolgokat elvégeztem, még gyakoroltam is egy kicsit, aztán elmentünk kocsival. Ugyanis azt mondta apa, hogy elmegyünk tankolni, mert emelkedik a benzinár. De mamáéknál kitalálta keresztanyukám, hogy menjünk le az Interspárba bevásáolni, meg mamának venni sonkatekercset, meg kaszinőtojást. Erre apa mondta, hogy oké, mert úgyis menni akart valahová vásárolni, és úgyis most ott akciós a kaszinótojás... xD

  Megvolt ez is, tankoltunk, hazajöttünk, majd gyakoroltam, ill. számítógépeztem.

  Este MSN-en megbeszéltük Horsyval a Pesti eseményeit. Illetve küldött képeket, illetve egy LINKet, amiről azt mondta, hogy évek óta üldözi ez a szám, és hogy hallgassam meg.
Nos, azóta is ezt hallgatom, és nagyon tetszik, ill. szeretem! ^^ Köszi Horsy!

 

Dec. 31. Csütörtök (Szilveszter)

  Ismét olyan 10 óra körül ébredtem. Majd nem reggeliztem, mivel tudtam, hog ymára is meg vagyunk hívva mamékhoz szilveszterezni, ami anniyt tesz, hogy mama főz, aztán délután elmosogatott, és tatával sütötték a rétest, keresztanya meg anya bort iszogattak, apa meg semmit, mert ismét kocsival jöttünk, mert azt mondta apa, hogy nem kíván semmi piát.
De előtte anniyt anniyt ettem ebédre, hogy szinte rosszul voltam. Mama sütött nekem Saci féle tejfőlös-sajtos húst, hagymáskrumplival... Ahh...

  Majd, boldog új évet kívántunk egymásnak, és fél 4 felé hazajöttünk. Mivel tudtam, hogy nem megyek sehová, mert nem szeretek bulizni, ezért még a kórus-partyra sem mentem el, mivel minek, ha úgyis 1 óra után a fiú banda tök részeg lesz, én meg mivel nem szeretem a piát, és nem is iszok, azt úgy útálom. Ezért hát fél 7 felé megfürödtem, majd elkezdtem SMS-ekkel bombázbi az ismerőseimt. Bár a nap folyamán Horsy igen sokszor visított a polcon... :)
Tehát megfürdötem, és a fejemre raktam a fejhallgatót, bedugtam az elektromos zongorába, és gyakorlotam... Normális vagyok én, hogy szilveszter este "tanulok"?
Nem tudom...

 Az ATV-t néztük éjfél felé, a Sas kabarét.  Éjfélkor pezsgőt bontottunk, majd anya meg tesóm kimentek "tüzijátékot nézni", mi meg apával a Fásy mulatón hagytuk az ATV-t (a himnusz után), és azt hallgattuk mindkettőnk örömére xD. Mindannyian imádjuk ezt a műfajt... xD Mondta is apa, hogy ezekben a nótákban mind zeneileg, mind szövegileg sokat tanulhatok... (xD)^3
Majd háromnegyed 2 körül lefeküdtem, de nem tudtam elaludni, majd hallottam, hogy a kutyák az előszobában (mind a 3-an, hogy ne szökjenek el benn voltak), nyalják a tényért. Ekkor felkeltem, vittem nekik vizet, levettem egy takarót magamról majd visszafeküdtem, akkor ismét nem tudtam aludni, mert lefetyeltek xD. De utána simán elaludtam...

  2010. január 1. Péntek

  Ma 11-kor keltem, majd leültem a géphez játszani... Hamar meguntam, majd gyakoroltam egy kicsit, aztán ebéd. Most meg TV-t néztem... A Spektrum ill a Discovery között kapcsolgattam. A Spektrumon a meteorokról volt szó, a Discoveryn meg boncolgatták a Nagy Bumm utáni 1 másodpercben történteket, és a mostani hatásait. (A Nagy Bumm utáni 10^-43 másodpercben mág megvoltak a létfontosságú erők, meg az anyagok!)

  Most meg blogok, mert nem tudok mit csinálni, és DSR-et hallgatom,(az imént belinkelt dalt). Majd nemsoá valszeg odaülök a zongorához orgonálni.

  És ami még fontos, hogy ma átnéztem a szolfézst, megtanultam a memoritereket (kb 5 perc volt), meg az ének-zongorásakat, meg a párosénekeket átnéztem. A Zeneelmélet majd holnap folytatom...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fatum.blog.hu/api/trackback/id/tr671637119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doomed · http://doomed.blog.hu/ 2010.01.01. 17:32:42

Szia! Errefelé tévedtem és elolvasgattam a blogod. Remélem nem baj:)
Megkérdezhetem amúgy, hogy ha zongorán orgonálsz akkor... szintetizátorod van? Vagy marad a hagyományos zongorán való gyakorlás?

Dr.Fatum 2010.01.01. 17:36:23

@doomed: Szia! Nem baj, hogy elolvastad, ez egy blog :)
Nem szintim van, hanem elektromos zongorám. Egyik sem jó, mert egyik sem pótolja az orgonát, de a szintén jobb az elektromos zongora. Annak is (sajnos a végtelenül szörnyű) orgona hangszíne, ami azért szükséges, hogy a tartott hangokat tényleg tartsam :)

Horsy 2010.01.01. 21:32:38

Nagyon örülök, hogy ennyire megtetszett az Őrzöm a percet ^^ Ugye hogy fantasztikus? ^^ 2 év alatt nem sikerült megunnom!!!

Én már csak ilyen vagyok - visítozok a polcon =D Amúgy tőled kaptam idén az első sms-t =D. ATV-n volt amúgy DSR is.... én láttam *ördögi fej* izé... meg TV2-n meg Comedyn meg mindenhol ott voltak XD Azt se tudtam hol nézzem őket XD.

Első olvasásra azt hittem Discoveryn boncolást néztél =D Az is fincsa tud ám lenni XD Mondjuk én ebéd közbe csak állatműtős műsorokat szeretek nézni.... =)

Elvonultam blogolni ^.~
BÚÉK!

doomed · http://doomed.blog.hu/ 2010.01.11. 19:57:41

Akkor neked is olyan van, mint nekem:)
süti beállítások módosítása