Dr. Fatum blogja

Hogy miről szól a blogom? Rólam...

Friss topikok

  • doomed: Akkor neked is olyan van, mint nekem:) (2010.01.11. 19:57) Dec. 30. - 2010. jan. 1.
  • Horsy: De kedves ^^ Még a legszorultabb helyzetbe is elolvasod milyen baromsággal zsibbasztom a népet =D.... (2010.01.10. 14:12) Január 9-10.
  • Horsy: "ÉS, ahogy írgérte Horsy, be is jött 7-re (az én órám szerint fél 8-ra," Másik időzónába élek XD E... (2010.01.09. 01:20) A téli szünet utáni első iskolai hét, kvázi Január 4-8
  • Horsy: Milyen Horsyban gazdag blogpost XD Látod év első napján beszéltünk, és még igazán el se kezdődött ... (2010.01.02. 23:01) Január 2.
  • yellowalien (törölt): sok sikert a sulihoz és az új évhez. :) (2010.01.02. 10:23) Költözködöm...

Linkblog

HTML

Dec. 29.

2009.12.29. 21:56 | Dr.Fatum | Szólj hozzá!

  Ismét egy unalmas napon vagyok túl... Semmit sem csináltam, megint. Aludtam, felkeltem, ettem, felöltöztem, ettem (ebéd), gépeztem, tv-ztem, gépeztem, szenvedtem, gyakoroltam (elővettem a Mendelssohnt is!!!), és kb ennyi.

  Rátaláltam a T-Mobile reklámzenéjére... Ma hallottam a TV-ben... Jó hangja van a csajszinak, meg egész jó harmóniá vannak benne (zongora).

  Később böngszgettem a beload-ot, és ráakadtam. Csondor Kata énekli. Letöltöttem hát, (ugye mit számít 4 MB az arányomban), és ezt hallgtom már sokadjára... xDOlyan szuicid gondolatok törnek rám emiatt a szép, kis egyszerű dal miatt... Nem értem xD. Pedig:

"Hát nem kedves?"

A bejegyzés trackback címe:

https://fatum.blog.hu/api/trackback/id/tr881631428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása